Kontakt

Kontaktformulär



Fyll i formuläret vid frågor till oss.

 
 
 
 
 
 

Ofta ställda frågor



Här är några exempel på frågor som ofta ställs i samband med våra reparationer..


Hur gör jag för att skicka ett styrdon till er för reparation?


Börja med att kontakta oss via telefon, mail eller kontaktformuläret.

Skriv ut och fyll i reparationsformuläret så noga som möjligt och lägg med det  i paketet. Packetera styrenheten väl så att den tål transporten. När vi mottagit paketet får ni ett bekräftelse mail att paketet är framme. Vi utför reparationen inom 1 - 4 arbetsdagar och skickar tillbaka styrdonet till er om inte annan är överskommet.



Vad har ni för betalningsalternativ?


När vi skickar tillbaka den reparerade enheten till er så kan ni välja på följande betalningsalternativ. Swish, förskottsbetalning till vårat PlusGirokonto eller att vi skickar mot postförskott. Postförskott medför en extra avgift på 150 kr för postförskottsavgiften.

Besöker ni oss i verkstaden kan ni välja att betala med de vanligaste betalkorten eller Swish. Fakturor ges bara mot företag efter godkänd kreditprövning.

Vi tar EJ emot kontanter.


Lämnas garanti på reparationen?


Vi lämnar 1 års garanti på utförd reparation. Vid inköp av begagnad styrenhet lämas 3 månaders garnti på styrenheten och 1 år på utförda arbetet/ programmeringen.




Hur lång tid behöver ni för att reparera mitt styrdon ?


Är det ett kännt fel som vi skall reparera kan vi oftast utföra reparationen inom 1 - 3 dagar. Det beror på hur hög arbetsbelastingen är för tillfället. Är det ett fel där vi måste felsöka först och sen eventuellt hitta komponenter, kan vi behöva mer tid. Men då får ni information om hur arbetet fortskrider.